Grüne Woche -näyttely: näyteikkuna eri maiden makuelämyksiin!

Grüne Woche -messuilla on tänä vuonna Suomen osasto, jolla esittäytyvät elintarvikkeet ja maaseutumatkailu.

Kansainvälinen Grüne Woche -näyttely 15.-24.1. on yksi Euroopan suurimmista ja tärkeimmistä elintarvike-, maa- ja metsätalous- sekä puutarha-alan näyttelytapahtumista. Esillä ovat maaseutumatkailu, elintarvikkeet ja luksustuotteet, olut, viini ja väkevät juomat, liha- ja makkaratuotteet sekä yrtit ja kalatuotteet. Maat esittäytyvät matkailun ja elintarvikkeiden kautta tässä perinteikkäässä näyttelyssä, joka pidetään Berliinissä 81. kerran!

Yhteisosaston tarkoitus on vahvistaa Suomen profiilia puhtaan ruoan ja luonnon matkailumaana. Osaston slogan on ”Reine Aromen in Perfekter Harmonie” eli puhtaita aromeja täydellisessä harmoniassa. Osastoa sponsoroivat Finpro (Food from Finland), Visit Finland/Finrelax-ohjelma, MTK ja Lomalaidun ja siellä esittäytyvät Biokia, Bryggeri, Finnspring, Hommanäs, Ravintola Kaski, Lammin Sahti, Linseed, Roberts, Shaman Spirits, Teamblue Oy, Teerenpeli, Vavesaaren tila, Vuokatin Viini, Visit Finland / Finrelax-ohjelma, Ilolan maatilamatkailu, Iloranta, Majatalo Puukarin Pysäkki ja Männikkölän pirtti.

Grüne Woche -messuilla on yli 1700 näytteilleasettajaa, jotka esittelevät tuotteita 125 000 neliön messupinta-alalla. Näytteilleasettajat löytyvät mm. hallikartasta: http://www.greenweek.de/AboutIGWBerlin/FloorplanIGW/ sekä http://www.virtualmarket.gruenewoche.de/en. Suomi Finland -osasto sijaitsee hallissa 8.2. Näyttelyyn odotetaan yli 400 000 vierailijaa.

Samanaikaisesti näyttelyn yhteydessä pidetään Global Forum for Food and Agriculture -konferenssi, joka kasaa niin maatalousministereitä kuin myös muita päättäjiä Berliiniin. Muu oheisohjelma: http://www.greenweek.de/VisitorService/CongressesEvents/PDFProgramme.jsp

 

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *