Reko, suoramyynnin menestyksekäs konsepti

REKOsta, (Rejäl konsumtion / Reilu kuluttaminen), on tullut lyhyessä ajassa suosittu tapa saada yhteen tuottajia ja kuluttajia Suomessa, ja samanaikaisesti se on luonut paikallisesti tuotetulle ruoalle verkosto- ja logistiikkasysteemin. Menestys pohjautuu yksinkertaisuuteen, osaltaan hallinnollisesti ja osaltaan käytännön tasolla. Ruotsin hallituksen elinkeinoministeriön blogissa Thomas Snellman kertoo, miten toiminta on lähtenyt käyntiin ja mitä tällä hetkellä REKO-toiminnalle kuuluu.

http://www.naringsbloggen.se/livsmedel/2016/04/22/reko-ett-framgangsrikt-koncept-for-direkthandel/

 

2 kommenttia “Reko, suoramyynnin menestyksekäs konsepti

  1. Luentopäivä Reko-Facebookin avaamiseksi

    Voisko Pyhäjärvi-instituutti pitää päivän koulutuksen yrittäjille, miten liitytään Rekoon, joka toimii vaan jos on jo Facebookissa. Jos ei ole, tarvitsisi apua miten Facebook-tili avataan, kun ei ole ensimmäistäkään sähköpostia, ja miten sitten ostajien viestit näkyvät Facebookissa.

    1. Kiitos kysymyksistä! Välitän tämän ehdotuksesi eteenpäin ko. taholle.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *